Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των €70

Χρήσιμες συμβουλές για να ξεπεράσετε μια κρίση πανικού

Χρήσιμες Συμβουλές Για Αντιμετώπιση Κρίσης Πανικού

Οι κρίσεις πανικού είναι τρομακτικές. Ξεσπούν σαν μια απροσδόκητη καταιγίδα, σε κάνουν να νιώθεις έντονο φόβο και να αναζητάς απελπιστικά την ανακούφιση. Η ταχυπαλμία, η προσπάθεια να αναπνεύσεις… όλες αυτές οι αισθήσεις μπορεί να σε κάνουν να νιώθεις ότι πνίγεσαι, ότι παγιδεύεσαι μέσα στο ίδιο σου το σώμα. Το ξέρω γιατί το έχω περάσει κι εγώ αυτό.

Ο συνεχής φόβος για το πότε μπορεί να χτυπήσει η επόμενη κρίση είναι συχνά εξίσου εξαντλητικός. Όταν ζεις σε αυτή την κατάσταση συνεχούς υπερέντασης, είναι φυσικό να νιώθεις σύγχυση και απελπισία. Αλλά αυτή δεν χρειάζεται να είναι η δική σου εμπειρία. Υπάρχουν τρόποι για να αντιμετωπίσεις ή ακόμα και να μετριάσεις μια κρίση πανικού την ώρα που συμβαίνει. Ενώ η επαγγελματική βοήθεια από έναν θεραπευτή παραμένει το πιο σημαντικό βήμα, αυτές οι τεχνικές μπορούν να σου προσφέρουν την απαραίτητη ανακούφιση τη στιγμή της κρίσης. Θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις το κύμα του πανικού, μέχρι να υποχωρήσει.

Δοκίμασε το COYA Plus δωρεάν για 7 ημέρες

  • Απεριόριστη πρόσβαση σε 100+ διαλογισμούς και κατηγορίες διαλογισμών
  • Καθοδηγούμενα προγράμματα αυτοβελτίωσης που θα σε φέρουν πιο κοντά στους στόχους σου
  • Εξατομικευμένες προτάσεις σύμφωνα με τις ανάγκες και τους στόχους σου
  • Προσωπικό πλάνο αυτοβελτίωσης

Τεχνικές γείωσης: Φέρε τον εαυτό σου στο παρόν.

Όταν ξεκινά μια κρίση πανικού το μυαλό σου τρέχει ακατάπαυστα, παγιδευμένο σε ένα δίκτυο ανήσυχων σκέψεων για το παρελθόν και το μέλλον. Οι τεχνικές γείωσης έχουν σχεδιαστεί για να σπάσουν αυτόν τον φαύλο κύκλο και να σε βοηθήσουν να επικεντρωθείς στην παρούσα στιγμή.

  • Η τεχνική 5-4-3-2-1: Φέρε την προσοχή σου στις αισθήσεις σου. Άρχισε να αναφέρεις 5 πράγματα που μπορείς να δεις, 4 πράγματα που μπορείς να αγγίξεις, 3 πράγματα που μπορείς να ακούσεις, 2 πράγματα που μπορείς να μυρίσεις και 1 πράγμα που μπορείς να γευτείς.
  • Μετά, φέρε την προσοχή σου στο σώμα σου. Σάρωσε το σώμα σου, παρατηρώντας τις σωματικές αισθήσεις χωρίς κριτική διάθεση. Είναι οι ώμοι σου σφιγμένοι; Ανακατεύεται το στομάχι σου; Η απλή πράξη της παρατήρησης θα καταλαγιάσει την ένταση του πανικού.

Ακολούθησε την αναπνοή για να βρεις τον δρόμο προς την ηρεμία.

Οι κρίσεις πανικού συχνά προκαλούν ρηχή, γρήγορη αναπνοή, χειροτερεύοντας την κατάσταση. Αν χρησιμοποιήσεις την αναπνοή σου σκόπιμα, μπορείς να επαναφέρεις το νευρικό σου σύστημα σε ισορροπία.

  • Box Breathing: Πάρε μια εισπνοή σε 4, κράτησε την αναπνοή σου για 4, έκπνευσε σε 4 και κράτησε την αναπνοή σου για 4. Επανάλαβε αρκετές φορές. Επικεντρώσου στο μέτρημα και την κίνηση των πνευμόνων σου που διαστέλλονται και συστέλλονται.

Συνειδητή κίνηση

Μερικές φορές, ο καλύτερος τρόπος για να καταπολεμήσεις το αίσθημα του εγκλωβισμού είναι να κινήσεις το σώμα σου με ελεγχόμενο τρόπο.

  • Περπάτημα με επίγνωση: Ακόμη και ένας σύντομος περίπατος γύρω από το δωμάτιο μπορεί να σε βοηθήσει. Παρατήρησε το ρυθμό των βημάτων σου, πώς αισθάνεσαι το έδαφος κάτω από τα πόδια σου και την κίνηση των μυών σου.
  • Προοδευτική μυϊκή χαλάρωση: Τέντωσε και στη συνέχεια χαλάρωσε διάφορες μυϊκές ομάδες του σώματός σου. Αυτό απελευθερώνει τη συσσωρευμένη ενέργεια και επαναφέρει την επίγνωση στο σώμα σου.

Προσέγγισε με καλοσύνη το νου σου

Η εσωτερική μάχη κατά τη διάρκεια μιας κρίσης πανικού μπορεί να είναι σκληρή. Αντί να πολεμάς τον εαυτό σου, δοκίμασε τη συμπόνια:

  • Μίλησε στον εαυτό σου: Πες, “Αυτό είναι προσωρινό. Είμαι ασφαλής. Αυτό θα περάσει”. Υπενθύμισε στον εαυτό σου αλήθειες για να εξουδετερώσεις τον φόβο.
  • Καβάλησε το κύμα: Οραματίσου την κρίση πανικού σαν ένα κύμα που φουσκώνει και ξεφουσκώνει. Αντί να αντιστέκεσαι, οραματίσου τον εαυτό σου να ανεβαίνει στο κύμα σαν σέρφερ που το καβαλάει μέχρι να φτάσει στην ακτή.

Μην τα παρατάς

Ακόμη και αν αυτές οι τεχνικές δεν σταματήσουν αμέσως την κρίση, μην τα βάζεις με τον εαυτό σου. Κάθε φορά που χρησιμοποιείς τις τεχνικές, εκπαιδεύεις το νου και το σώμα σου να αντιδρούν διαφορετικά. Δεν θα συμβεί από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά με τον καιρό θα μάθεις να αντιμετωπίζεις μια κρίση πανικού με λιγότερο φόβο. Να θυμάσαι πως έχεις τη δύναμη να αντεπεξέλθεις στο άγχος. Με αυτά τα εργαλεία, θα ανακτήσεις τον έλεγχο.

Αν βιώνεις συχνές κρίσεις πανικού ή άγχος που σε παραλύει, είναι σημαντικό να ζητήσεις βοήθεια από έναν ειδικό. Ένας επαγγελματίας θα σου προσφέρει εξατομικευμένες στρατηγικές και υποστήριξη, αντιμετωπίζοντας τις βαθύτερες αιτίες του άγχους.

Το άγχος δεν χρειάζεται να σε καθορίζει και μπορείς να έχεις ανθρώπους δίπλα σου που σε στηρίζουν και σε βοηθούν να το ξεπεράσεις.

Φρόντισε την υγεία του νου σου

  • Απόκτησε απεριόριστη πρόσβαση σε 100+ διαλογισμούς και κατηγορίες διαλογισμών
  • Προετοίμασε το μυαλό σου για έναν βαθύ και χαλαρωτικό ύπνο μέσα από ειδικούς διαλογισμούς και Ιστορίες για Καληνύχτα
  • Κάνε την αυτοβελτίωση αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς σου, ακολουθώντας νέους διαλογισμούς κάθε μέρα και αποκλειστικά προγράμματα προσωπικής ανάπτυξης
Download on the App Store Get it on Google Play
Promotional Image
Δωρεάν αποστολή

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των €70

Επιστροφές 30 ημερών

Άλλαξες γνώμη; Έχεις 30 ημέρες για να επιστρέψεις το προϊόν!

Εγγύηση ποιότητας

Αποκλειστική χρήση ποιοτικών πρώτων υλών

Ασφαλείς Συναλλαγές

Κρυπτογράφηση δεδομένων απόλυτα ασφαλείς συναλλαγές