Πολιτική Πληρωμών

Τρόποι Πληρωμής

1. Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:

Το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και American Express. Οι συναλλαγές σας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) που χρησιμοποιεί από την Stripe για να διεκπεραιώσει τις συναλλαγές σας με το https://coya.gr/. Κατά τη διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος, το σύστημα σας οδηγεί αυτόματα σε ασφαλές κρυπτογραφημένο περιβάλλον (ανακατεύθυνση) της τράπεζας με την οποία συνεργαζόμαστε, όπου καλείστε να δώσετε τον αριθμό της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας, και όταν η συναλλαγή σας ολοκληρωθεί, επιστρέφετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Για τις αγορές με την πιστωτική ή χρωστικής σας κάρτα θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας, τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας.

2. Πληρωμή με αντικαταβολή:

Πληρώστε τον υπάλληλο ταχυμεταφορών της Γενικής Ταχυδρομικής, με την παράδοση της παραγγελίας σας στον χώρο σας. Για τις αντικαταβολές, η χρέωση είναι σύμφωνα με τον τρέχοντα τιμοκατάλογο της Γενικής Ταχυδρομικής (δείτε ΕΔΩ).

3. Πληρωμή μέσω Paypal.

Χρησιμοποιήστε το λογαριασμό σας στην Paypal για να εξοφλήσετε την παραγγελία σας. Η χρήση του Paypal είναι πλέον ευρέως διαδεδομένη και από τις πλέον εύχρηστες μεθόδους πληρωμής.

4. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους λογαριασμούς των τραπεζών που συνεργαζόμαστε και ενημερώστε μας τηλεφωνικώς ή στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με
e-mail στη διεύθυνση sales@coya.gr. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας. Ως αιτιολογία κατάθεσης ο Πελάτης γράφει τον αριθμό της παραγγελίας του (ο οποίος του έχει ήδη σταλεί με την Επιβεβαίωση Καταχώρησης της παραγγελίας του). H παραγγελία είναι σε κατάσταση αναμονής και θα εκτελεστεί όταν η Επιχείρηση επιβεβαιώσει ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Σε περίπτωση μη κατάθεσης εντός 5 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρώνεται. Ο Πελάτης για τη διευκόλυνση της διαδικασίας στέλνει στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Επιχείρησης, αντίγραφο της τραπεζικής του κατάθεσης ή τα στοιχεία της κατάθεσης (ημερομηνία κατάθεσης, αριθμός κατάθεσης, αριθμός παραγγελίας, ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Για να δείτε τις τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόμαστε κάντε κλικ ΕΔΩ.