[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Πολιτική Αποστολών
Η παράδοση της παραγγελίας γίνεται μόνο με αποστολή στον τόπο που επιλέγει ο Πελάτης. Τα προϊόντα παραδίδονται στη συνεργαζόμενη μεταφορική Επιχείρηση (courier) και ο Πελάτης θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση ότι το προϊόν είναι έτοιμο για αποστολή. Η συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία της Επιχείρησης είναι η Γενική Ταχυδρομική.
Ο Πελάτης θα ενημερωθεί από τη Γενική Ταχυδρομική για τον χρόνο παράδοσης. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη και υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του κατά την υποβολή της, μέσω ειδικού συνδέσμου, εισάγοντας τον Νομό και τον Τ.Κ. της περιοχής της επιλογής του. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση στοιχείων αποστολής από τον Πελάτη που έχει σαν αποτέλεσμα εσφαλμένο υπολογισμό των εξόδων αποστολής, δεν βαρύνει την Επιχείρηση, αλλά τον Πελάτη.
Εφόσον ο Πελάτης μετά τη λήψη της ειδοποίησης για αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση του μεταφορέα δεν παραλάβει τα προϊόντα, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος είτε να ακυρώσει την παραγγελία είτε να υπαναχωρήσει από την πώληση. Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται να μην αποδεχθεί παραγγελία Πελάτη που επανειλημμένα για οποιονδήποτε λόγο δεν έχει παραλάβει άλλη παραγγελία στο παρελθόν.
Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει στον υπάλληλο της Γενικής Ταχυδρομικής, την επιβεβαίωση της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας), την ειδοποίηση για την αποστολή και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ.). Η παράδοση μπορεί να γίνει και σε τρίτο εξουσιοδοτημένο προς τούτο από τον Πελάτη πρόσωπο. Με την υπογραφή του, ο Πελάτης ή ο εξουσιοδοτημένος τρίτος, επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε προσηκόντως τα προϊόντα και από την παραλαβή ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, γι’ αυτό οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα που παραλαμβάνει κατά την παραλαβή.
Στην περίπτωση που ο τόπος αποστολής δεν καλύπτεται από το δίκτυο της Γενικής Ταχυδρομικής ή ο Πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά των προϊόντων με δικά του μέσα και έξοδα, ο Πελάτης ενημερώνει εγγράφως την Επιχείρηση, υποδεικνύοντας το μέσο μεταφοράς της επιλογής του (μεταφορική Επιχείρηση, πρακτορείο κλπ.) και η Επιχείρηση δεσμεύεται να αποστείλει τα προϊόντα με τον τρόπο που υποδεικνύει ο Πελάτης, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται μόνο με το κόστος αποστολής των προϊόντων έως το πρακτορείο ή την μεταφορική Επιχείρηση ή το μέσο της επιλογής του Πελάτη, το οποίο και εξοφλεί στην Επιχείρηση πριν την αποστολή της παραγγελίας του. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο κίνδυνος από την πώληση, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά τον χρόνο παράδοσης των πωληθέντων προϊόντων στο μεταφορέα.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων προσδιορίζεται στην παραγγελία ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον τόπο αποστολής τους, ο οποίος επιβεβαιώνεται με την αποδοχή της παραγγελίας από την Επιχείρηση.
Η Επιχείρηση σε κάθε περίπτωση, οφείλει να παραδώσει τα προϊόντα το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από τον χρόνο κατάρτισης της πώλησης, διαφορετικά και εφόσον δεν υπάρξει έγγραφη συμφωνία παράτασης του χρόνου (ηλεκτρονική αλληλογραφία), ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του με ηλεκτρονικό μήνυμα στο sales@coya.gr. Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η Επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει, χωρίς καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχε καταβάλει ο Πελάτης, στο ακέραιο.
Για ογκώδεις ή για ειδικές παραγγελίες ή παραγγελίες προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του Πελάτη, δεν ισχύει ο χρόνος παράδοσης των τριάντα (30) ημερών και ο χρόνος παράδοσης συμφωνείται κατά περίπτωση με τον Πελάτη εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία).[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Πολιτική Επιστροφών – Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Σύμφωνα με τον Ν.2251/1994 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, εφόσον πρόκειται για προϊόντα που δεν εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, αζημίως, χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.
Ο Πελάτης μπορεί να αποστείλει με δικά του έξοδα τα προϊόντα στην έδρα της Επιχείρησης. Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης πριν από την επιστροφή των προϊόντων, μπορεί να επικοινωνεί με την Επιχείρηση, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος.
Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα, με το επίσημο παραστατικό της αγοράς τους, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς τα προϊόντα να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους ή να έχουν χρησιμοποιηθεί. Προϋπόθεση επίσης για την επιστροφή είναι να έχουν τηρηθεί οι συνθήκες διατήρησής τους. Στις περιπτώσεις προϊόντων που αγοράσθηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα και έχουν αποσφραγιστεί ή χρησιμοποιηθεί μετά την παράδοσή τους, ο Πελάτης δεν έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης που αναφέρεται στην παρούσα.
Η επιστροφή γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο Πελάτης έχει εξοφλήσει προηγουμένως κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για την αποστολή των προϊόντων στον Πελάτη, όπως και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που είναι διαθέσιμη ΕΔΩ και την αποστολή της α) είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση της Επιχείρησης επί της Λεωφόρου Ηρώων Πολυτεχνείου 43, Πειραιάς Αττικής, Τ.Κ. 18535 β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@coya.gr. Η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε την υπαναχώρηση. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης από τον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τον χρόνο, που η Επιχείρηση έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης, παρά μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον, από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.
Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που ήταν αναγκαία.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Ευθύνη για ελαττώματα-Επιστροφές
Ανεξάρτητα από το δικαίωμα του Πελάτη για υπαναχώρηση, η Επιχείρηση ευθύνεται κατά τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, όταν το προϊόν που αγοράστηκε από τον Πελάτη, δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως όταν έχει πραγματικό ελάττωμα ή δεν έχει τις συνομολογημένες ιδιότητες.
Σε περίπτωση ευθύνης της Επιχείρησης για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Επιχείρηση οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.
Η Επιχείρηση θα αντικαταστήσει τα προϊόντα που αγόρασε ο Πελάτης, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Επιχείρησης, παραδόθηκαν στον Πελάτη άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παρήγγειλε.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]